Kek Happy Birthday Abah

Beroperasi di Seksyen 3. MamaBisya CakeHouse merupakan part time baker.


Pin On Custom Cakes

Ni adalah rainbow kek yg aku tempah bulan lepas lagi aku juz bg tau nak deco kek ada gambar kereta dgn bas dan colurful dan ini hasilnya sangat puas hati RM90 sahaja berat kek adalah 25kg tahun lepas kek birthday akiff aku order RM150 tp simple jer tahun ni aku try kat org lain plak tggu nnti aku buat entry khas psal.

. Sementara masih hidup ni. Tak sempat Kapaten nak buat apa-apa pun sebab busy sangat. Hatta order makanan pun tidak.

Afif kek birthday kek cheras. Happy Birthday Abang Ngah Azif yang ke-6 tahun. MamaBisya CakeHouse merupakan part time baker.

Kami order kek dan nandos senyap-senyap sebab mama dan abah pi Giant. Disebabkan hari ni cuti jadi akak cubalah masukkan n3 yang dah lama tertunggak disebabkan kesibukan minggu-mi. 13 views 1 likes 0 loves 0 comments 0 shares Facebook Watch Videos from Farakekbajet94.

Aku tidak akan sekali berhenti menyintaimuselagi diri ini bernafas selagi itu kasihku xkan pudar. Hari tu birthday Azraei yang ke 34. Tahun lepas kitorang sambut birthday Azif kat kampung.

Nak beli belon pun kedai tutup Bila lockdown ni nak celebrate birthday anniversary mesti tak perfect. Kek chocolate tarik duit 7inc happy birthday abah sayang Area. Happy Birthday yang ke 50 to my lovely abah.

Terima kasih yang tak terhingga kerana sehingga saat ini masih menjaga dan melayan kerenah aku walopun aku ni dah tua bangka. Menerima tempahan untuk birthday cake wedding cake kek hantaran cupcake untuk hantaran dan sebagainya tempahan pelbagai jenis muffin puding roti specialblueberry cheese tart. Masa tu kes harian covid sikit jer.

Aku ada buat video youtube sambutan birthday tahun lepas. July 26 2021 by Admin Leave a Comment. Menerima tempahan untuk birthday cake wedding cake kek hantaran cupcake untuk hantaran dan sebagainya tempahan pelbagai jenis muffin puding roti specialblueberry cheese tart.

Sayang abah dunia akhirat. Beroperasi di Seksyen 3. Ala kadar janji setiap tarikh diingati.

Aku doakan semoga abah dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang baik.


Pin By Mymanah Rahman On Filled Strawberries Dekorasi Makanan Makanan Resep


Cake Pepee Birthday Cake Birhday Cake Cake Birthday Cake


Cake Simpel Untuk Ayah Kue Tart Makanan Kue


White Forest Cake Forest Cake Cake Desserts


Blueberry Cheesey Cheesecake A Happy Birthday Dear Husband Happy Birthday Dear Husband Happy Birthday Dear Cheesecake


Pin By ᴍᴀʜɪ On Foodlover Happy Birthday Love Chocolate Cake Images Instagram Party

Comments

Popular posts from this blog

Friday Night Funkin Coloring Pages Free

Rosh Hashanah Coloring Page